OGG-etako KIDEAK BERRITZEKO HAUTESKUNDEAK (GURASOAK)

behin-betiko EMAITZAK:

GURASOAK

IKASLEGOA

IRAKASLEGOA

ADMINISTRAZIOKO LANGILEGOA

HEZKUNTZA-ARRETA LANGILEGOA

INFORMAZIO OROKORRA

BEHIN-BETIKO ZERRENDAK

GURASOEN PAPELETA

BOTOA POZTAZ

-HAUTESKUNDEAK: AZAROAK 23,  16:00 -19:00 BITARTEAN.

-LEKUA: MENDEBALDEA BHI-ko LIBURUTEGIAN

-HAUTESLEEK  NAN-a EDO ANTZEKO EGIAZTAGIRIA ERAKUTSI BEHARKO DUTE.

-BOST GURASO AUKERATU BEHAR DIRA LAU URTERAKO ETA BAT, BI URTETARAKO.

-HAUTALE BAKOITZAK, GEHIEN JOTA, LAU HAUTAGAI AUKERA DEZAKE.

-HAUTAGAIAK BOTO KOPURUAREN ARABERA SAILKATUKO DIRA:

-Boto gehien lortzen duten lehendabiziko bostak, lau urtetarako aukeratuak izango dira

- Hurrengoak, bi urtetarako izendatuta dago.

-Gainontzekoak ordezkoak izango dira

-BOTO-EMANKETETAN LORTUTAKO EMAITZAK AZAROAREN 25EAN AGITARATUKO DIRA IKASTETXEKO IRAGARKI TAULAN ETA WEB ORRIAN.

ESKOLA KONTSEILURAKO HAUTESKUNDE PARTZIALAK (GURASOAK)

BEHIN-BEHINEKO HAUTAGAIEN ZERRENDA

-Ikasturte honetan, 2016-17, OOG -etako (Eskola Kontseiluetako) kidego  erdia berritzea dagokigu. Ikastetxearekin lotura galdu dutenak ere ordezkatu behar dira,

-Guztira: gurasoak ordezkatzeko  6 pertsona behar dira: bost pertsona horrenbeste huts geratzen diren postuak betetzeko eta bat,4 urtetarako aurreko hauteskundetan aukeratutako  pertsona baten bakantea betetzeko. Ordezkari guztiak 4 urtetarako aukeratuko dira eta geratu den bakantea betetzen duenak bi urtetarako.

-Urriaren 20an Hauteskunde Batzordea osatuko da. Bertan Zuzendaria eta aukeratu behar diren estamentuen ordezko bana egon beharko dira, hauek zozketaren bidez aukeratuko dira. Gure kasuan, gurasoen, ikasleen, irakasleen, administrazio langileen eta hezkuntza-arreta osagarriko langileen ordezko bana. Batzorde honek prozesu osoa kudeatuko du.

-Hautagaiak onartzeko epea urriaren 24tik - azaroaren 4ra izango da. Kandidatu kopurua behar den ordezkoen kopurua baino txikiagoa bada, automatikoki aukeratuak izango dira eta ez dira hauteskundeak egin beharko.

-Azaroaren 21-24 bitartean:  hauteskundeak egingo dira.

-Abenduaren 15 eta 20 bitartean Eskola Kontseilu berriaren eraketa.

INFORMAZIO GEHIAGO

PARTE HARTZEKO GURASOAK